31 Ocak 2011

'Cause I'm a gypsy... .)

  • 'Cause I'm a gypsy but are you coming with me?? :) Diyor ki söz; çünkü ben bir çingeneyim ama benimle geliyor musun?? :) Size soruyorum hadi ama cevap verin?? :) 
  • Evet bu akşamüzeri dinlememiz gereken şarkı bu şekerler. :) Shakira'dan 'Gypsy'.. Çok güzel dimi? :)
  • Eve akşamüstü geldim. Küboş hanımla dışarı çıkmıştık. Alışveriş falan yani, yine gereksiz bişeyler aldık. :) Sanki dolabım yeteri kadar dolu değilmiş gibi bi de her dışarı çıktığımda bi parça şey alıp gelmiyor muyum valla hayret ediyorum kendime. :) Sınırlarımı zorluyorum.. :)
  • Bugün sallanan uzun küpeler taktım, pek huyum değildir normalde ama eve gelince huylarım değişiyor. :) Çok hoşuma gittiler valla şıngır şıngır sallanıyorlar. Ben bunlardan daha çok alayım en iyisi. :)
  • Şu an İspanyolca bi şarkı söylüyorum cidden zırdeliyim ben, o kadar çok dinledim ki peşpeşe ezberlemişim yahu. :P
  • Tv'ye bakındım öyle ne var ne yok diye. Bu evlendirme programları hala bitmemiş. Herhalde Türkiye'de bekar adam kalmayana kadar durmadan evlendirmeyi planlıyorlar. :) Kaldır bunları RTÜK! :)
  • RTÜK de dizileri, programları fişlemeyi biliyor ama icraat oraya kadar yani... Kötü olana bi uyarı yok. Eskiden bi kanal olmayacak birşey yaptı mı kanal kapatılırdı kaç gün şimdi nerdesin sen RTÜK?? Foss! Ayıp deme bana sakın! Ayıp olanlar o tv'de izledikleriniz! Hıh!
  • Bugün eski bir dostu gördüm. Eski dost düşman olmaz diyen adam halt etmişsin sen! Eski güzel günlerimiz hatrına bir selam vereyim bile demedi. Onu bile esirgedi.. Ne diyeyim ki git, sende git... Kalana tahammülüm yok artık zaten! 
  • Aman sinirimi bozmicam senin için zaten adam olsaydın sinirimi bozmazdın dimi? Yürü, bas git! :)
  • Neyse efenim keyfim yerinde gayet.. :) Dün çikolatam burdaydı... Konuşacak ne çok şey birikmiş valla kaç saat sürdü dertleşme işi hiç hatırlamıyorum.. :) Ama çikolatacım annemle iş birliği yapıp da topukluları verdin ya elime aşk, meşk herbişey olsun valla! :)
  • Hayır sinirimi ve de ağzımı bozmicam diyorum... Ama yani yine gelip beni buluyorlar ya!!! Hayret doğrusu çekiyor muyum ne?? De get başımdan yoksa ben kırcam o parmaklarını senin beyin özürlü ne olacak!! 
  • Neyse derin nefes alıyorum. Tamam sakinim işte. :) 
  • Ne dicektim ben? Aman adamda akıl mı bırakıyorlar. Heh! Annem bana bileklik almış üzerinde Allah'ın 99 ismi yazıyor. Çok beğendim yaa... :) Teşekkür ederim biricik annecim.. Bunu doğum günü hediyesi niyetine sayıyorum, hadi yine yırttın. Saat aldırcaktım yoksa. :P
  • Şimdilik ara veriyorum yazmaya akşamın ilerleyen saatlerinde geri gelirim merak etmeyin.. :)
  • I might steal your clothes and wear them if they fit me.. I never agreements! Just like a gypsy.. And I won't back down! 

                                                                                                              Charlie
                                                                                                           At homee...
                                                                                                      Üsküdar / İstanbul

P.S: Senin kıyafetlerini çalabilirim ve bana uyarlarsa giyerim.. :) Asla anlaşma yapmam! Tıpkı bir çingene gibi.. Ve pes etmeyeceğim!. :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.