31 Ocak 2011

Do you ever feel like breaking down??

  • Başlık tabiki de şarkımızdan geliyor. :) Simple Plan... 'Welcome to my life..' Bu şarkıyı benim biricik okurlarıma armağan ediyorum. Artık sanırım tam olarak bir elin parmak sayısına ulaşmışızdır. :) Yani ben öyle umuyorum.. ;)
  • Bu gece laptopumu alçak kuzenimden zor kurtardım yahu. Oturdu başına kalkmak bilmiyor. Sinir oluyorum böyle durumlara.. Peki sen?? :) Duygularımız karşılıklı demi? Bende öyle düşünmüştüm zaten. :)
  • Hep gülüyorsam sebebi var yani şekerim ne hemen ters bakış atıyorsun?? :) Mutluyum... İçimden öyle geliyor çünkü...
  • Bu arada bugün bi arkadaşım Kurtlar Vadisi Filistin'i izlemeye gittim dedi. O söyleyince kafama şu dank etti. Sanrım Kurtlar Vadisi serisinin bir sonraki filmi ne olacak biliyorum. :P Gayet basit aslında azıcık gazete okuyan birinin hemen anlaması gerekiyor... Tabi ki 'Kurtlar Vadisi Mısır'... Anlamayan vatandaş ne olur beni yorma kalk git bi gazete aç ya uyuz!!
  • Hayır okurlarıma böyle hakaret etmek istemiyorum zaten sayıları az. Ama eğer okuyan onu bile anlamayacak kadar beyinsizse... Ahh tahammül edemiyorum elimde değil! :)
  • Neyse bu akşamlık bu kadar yeter ben gidip bir kahve alayım. Sonra da açayım Gossip Girl'i izleyeyim. :)
  • Hayırlı akşamlar dilerim efenim.. :) 

                                                                                                                 loves Charlie
                                                                                                             Üsküdar / İstanbul

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.