26 Ocak 2011

Bla Bla Blaaa

  • Bu akşam başlığımız bir şarkı isminden gelmiyor maalesef. Niye diye neden soruyorsun ki zaten yazılarımı görünce bla bla blaa demiyor musun?? Al işte başlığı sen koydun. ;)
  • Neyse efenim bu akşam çok mutluyum çünkü 90 aldım, flash sınavından aa ile geçtim. :) Bu haberi ikinci kez verdiğimi bende biliyorum. Ne yani okudun da çenen mi ağrıdı?? Ayıp yahu! :)
  • Bu akşamın şarkısı Fall Out Boy'dan geliyor; 'Thanks For The Memories'... İçim kıpır kıpır bunu dinliyorum, çığlık atasım var! Çok mutluyum!!! :)
  • Mutluluk da bi yere kadar... Bugün birşeyi çok özlediğimi farkettim. Ama aslında onu çok önce kaybetmiştim. :( Ama özlemişim... Kendime bir özür borcum var, yapmamalıydım..
  • Bugüne sınavdan dd alanların kavgası damgasını vurdu. Bir suçlu arıyorlar ve sevdiğim birisi zarar görecek diye korkuyorum. Sağ salim eve varabilseydik bir... 
  • Bu arada Monica Belluci Osmanlı haremini anlatan bir filmde oynayacakmış sanırım o Hürrem olacaktı. Şu an tam hatırlayamıyorum.. Utanın ey millet tarihimizi başkaları çekiyor çünkü biz onu dahi beceremiyoruz. Bravo!! Yönetmen mi olsam ne?? Evet doğru diyosun bi buna el atmamıştım. :P
  • Şu an Nev'den 'Zor' çalıyor. Benim tatlı aşçım için gelsin bu şarkı.. Sanırım bende bunu dinleye dinleye unutucam.. Unutursun için yana yana.. Dimi canım?? :(
  • Bu akşam enerjimin son kırıntılarını da yitirdim şu an... Ojelerimle meşgul olup moral bulayım biraz.. Sonra yıldızları seyredicem.. Tek başıma....
  • Who does he think he is? If that's the worst you got better put your fingers back to the keys. One night and one more time... Thanks for the memories!

                                                                                                                      my sassy girl
                                                                                                            home --- Bozkır / Konya 

P.S: Son maddedeki şarkı sözü. Thanks For The Memories'den alıntıdır. Anlamı ise; 'O kim olduğunu sanıyor? Bu sahip olduğunun en kötüsü ise parmaklarını tuşların gerisine koysan iyi olur. Bir gece ve biraz zaman daha... Hatıralar için teşekkürler!'

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.