1 Ekim 2012

Başladık..

  • Tatilin çayda eriyen şeker gibi bir çırpıda bitmesiyle birlikte kendimi bu sabah ofiste buldum..  :( Tatil güzeldi.. Tatil canmış anladım..
  • Sevdiceğimin doğum gününde süpriz üstüne süpriz yapıp en çok hediye yapma rekorunu kırdım.. :)
  • "Hediye alınmaz, yapılır." diyen arkadaşların mantığına uyarak kendime seferberlik ilan etmiştim ki. Ettiğime değdi öyle böyle değil sevdiceğim çok sevindi. :)
  • Sevdiceğimle "Evreşe Yolları Dar" diyerekten üçüncü il dışı seyahatimizi de yapmış bulunduk. :)
  • Tabii gezmekten, yemekten, yatmaktan buralara yazmaya fırsat bulamadım. Ama sizde okumamışsınız zaten.. Bir ara yolgeçen hanına dönen blogum eski ıssız günlerine geri döndü. :)
  • Evdeki kız nüfusunun üçe çıkmasıyla beraber sabah uykusu denen şey haram oldu, yalan oldu.. :( Sabahtan okula gitmek için kalkan bizim sürtük kızlar gürültülü patırtılı hazırlandığı için evde huzur bulamaz oldum.. :(
  • Yine evde yapılan bazı birtakım dekorasyon değişiklikleri ile odamız o eski loş havasından kurtulup apaydınlık bir yer oldu. :) Aynalar mekana ferahlık verir derlerdi de inanmazdım.. :) Tebdil-i mekânda ferahlık varmış..
  • Bir türlü gelmeyen kışa hazırlık olsun diye annem evde ne bulduysa dondurucuya attı. Kaybolan eşyalarımı da orada aramayı düşünüyorum..
  • Bu sene allı pullu giysiler moda olmuş, alışverişte farkettim. Allı, pullu derken daha çok simli örgü kıyafetlerden bahsediyorum.. Lcw'yi bu konuda çok başarılı bulmuşken, Defacto denen markaya yine 0'ın altında -3 verdim. Kotonun yeni sezonunda bir tane mi siyah elbise olmaz diyerek isyan ettim. Ama o lacivert sırtı pencereli önünde özgürlük heykeli olan elbise benimdir, benim olacaktır. O kadar nokta.. :)
  • Ordu simiti getirdiler, incecikti böyle buradaki simitlerin yarımı gibi ama nasıl da güzel bir tadı vardı mübareğin annemden kaçamadı tabii yedik gitti. :D 
  • Bir dürümcüye müdavim oldum, bağımlı oldum.. Yedim yedim doyamadım.. :) Küçücük, salaş yerler olur hani belki biraz da pis görünür insanın gözüne ya öyle bir yer.. Ama mükemmel. Adresini hatırlamıyorum ama alıp vereceğim. Hayır amca satışlar kötü diye dükkanı kapatırsa, gözüm açık giderim öteki tarafa o yüzden.. :)
  • Ben şimdi öğle yemeği molası veriyorum.. Hepinize sevgiler.. :) Çaylar da benden olsun hadi..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.