5 Ekim 2012

Küçük Şeyler :)

  • Resime hayat için "Yes, right" demek isterdim ama yalan söylemek de içimden gelmiyor şimdi. :)
  • İş hayatı genel olarak zor geçer ben size diyeyim. Mesela birisine sinirlenirsiniz, ama ona patlayamayacağınızdan gider bir altınızda çalışana verip veriştirirsiniz. Şahsen ne hak etmediği halde birine bağırıp çağıran, ne de bağırılıp çağırılan olmak istemem ama işte insanlar sinirlerini çıkaracak bir kum torbası arıyor ne yapalım ki. Allahtan benim alt pozisyonumda çalışan kimse yok. Kimsenin kalbini sebepsiz yere kırmak istemem. 
  • Otobüse binerken geçen gün kavga etmek zorunda kaldım. Olay aynen şöyle cereyan etti. Durakta on kişi bekliyoruz bekliyoruz. Otobüs de gelince herkes otobüse doğru yavaş yavaş yürümeye başladı, bende öyle ilerliyorum. Otobüsün ilk durağı olduğundan orada da on kişi olduğumuzdan herkes oturacak sonuçta. Ama adamın biri döndü bana "Sıra var." dedi sertçe. Neyse dedim akşam on olmuş saat kavga etmeyelim. Sonra yanımdan "Ne diyor?" diye sorunca sissy söyledim. Adam bir döndü başladı bağırmaya. Ama hayatının hatasını orada yaptı. Çünkü ne altta kalırım, ne de kendimi ezdiririm. Verdim ağzının payını rezil ettim onu bindim sakince oturdum sonra.. Bana böyle saçma sapan şeylerle gelmeyin aklınızı alırım diyorum. Anlatamıyorum.
  • Duruma çok sinirlenen sevdiceğim bundan sonra bana alışveriş gezilerinde özel şöfor tahsis etme kararı aldı ki; kısa günün kârı diye buna derim ben. :)
  • Her sabah eskiden ilkokulda kankam diye tabir ettiğimiz yakınlıktaki bir arkaşım olan kızla aynı duraktan aynı otobüse biniyoruz bu aralar. Kızı görmeniz lazım tabi Kaf Dağı'nı ben yarattım havalarıyla burnu bir metre yukarılarda ne selam verir, ne alır. Artık öyle soğumuşum ki kızdan her sabah durağa inince "Yine mi? diyorum ya "Yine mi sen?". Ben artık başka duraklar arayışı içindeyim. Sabah otobüse binmenin bile bir keyfi kalmadı ki..
  • İnsanları çoğu zaman çözemiyorum. Yani davranışlarını, ne yapmaya çalıştıklarını anlamıyorum.. Bana bağırıp, çağıran; benimle doğru dürüst konuşmayan kuzenimin gelip de son iki gündür can ciğer kuzu sarmasıymışız, sanki hiçbirşey olmamış gibi davranmasını anlamıyorum.. Derdin ne senin dostum diye böğürmek istiyorum suratına doğru...!
  • Benim kuzenlerim hep bir alem zaten bir de evli olan bir abla-kuzenim var ki... Allah düşmanımın başına vermesin.. Dersin ki gelmiş otuz yaşına 8 yaşında bir çocuk anası.. Ama yok efendim o çocuğundan beter çocuk.. Sen sabır ihsan eyle Allah'ım..
  • Sonra işte hep bir koşturmaca.. Hep bir telaş...
Not: Resimde; "Basit. Değil mi?" diyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.