30 Ekim 2012

Sabırsızım, sabırsızsın, yine sabırsızım..

  • Ofiste vakit geçmek bilmiyor. İçime fenalıklar geldi. Böğrüme öküz oturdu..
  • Telefonlar son teknoloji ürünü nasıl olsa saatleri kendileri alıyorlar ileri geri. Ama ben kol saatimi almayı unutmuşum. "Oh be saat de üç olmuş." diyerekten sek sek sekerekten gezerken attan düşmüşe döndüm gerçeği kavramamla beraber..
  • Benim başım ağrıyo ama akşama da canlı müziğe gidelim diyorlar..
  • Ayrıca saçım topluyken ya da saçımda herhangi bir toka varken başım ağrıyor. Çıkarıyorum geçiyor. Nasıl bir anormalsem?
  • Bugünlerde tırnaklarımda bir gariplik var hangi ojeyi sürsem 2 dakikada ya soyuluyor, ya da çizik çizik oluyor. Ay Tahsin bana birşeyler oluyor...
  • Popeyes'da geçen gün yediğim yemekten hiç memnun kalmadım. Anladım ki Popeyes bana göre değil.
  • Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz'deki gösterisini Pelin bana izlettiğinden beri tüm misyonum eve gelen herkese adamın gösterisini izletmek. Cem Yılmaz, Şahan vs. hikaye gülebildiğim tek Türk komedyen bu adam oldu. :D
  • Daha da ne desem bilmiyorum bir kahve içeyim artık bari.. :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.