29 Ekim 2012

  • Bayramı fırsat bilip blogu da tatil etmiştim. Ben yokken her gün gelip de blogumu ziyaret eden o müstesna onbeş kişiye teşekkürü bir borç bilir, selam ederim.
  • Sevdiceğimin memleketine gitmesi dolayısı ile bayram pek bayram gibi olmasa da yine de idare ederdi işte. Zaten şunu da söylemezsem olmayacak "Nerede o eski bayramlar?".. :)
  • Gezdim, dolaştım sonunda yine evime döndüm. İnsanın evi gibisi yok işte canım. Bir başka rahat böyle..
  • Bayram temizliğinden sonra her tarafımda baş gösteren ağrılar sebebiyle bayramın birinci günü yan gelip yattım. :)
  • Küboş'cum İstanbulluyuz güya bir yer bildiğimiz yok diyerek; gezilip görülecek yer listesi hazırladı. Bayramdan sonra başlayacağız gezmeye. Gerçi ben bu gezmelerden önce bile eve nadiren gelebiliyordum artık evi hep otel gibi kullanacağım demektir. :D 
  • Bugün vapurun yan yatmasını galiba devrileceğiz diye yorumlayan bendim. Eğer devrilirse biz üst kattayız kızım denize düşmeyiz karaya denk gelir diyense kardeşim. :D
  • Vapuru yan yatmasını kaptanın acemiliğine bağlayan yine bendim. :D
  • Beylikdüzü çok uzak oraya giden jetotobüs yapılsın diyenler el kaldırsın.. Herkes el kaldırmalı propaganda başlatacağım da kalabalığa ihtiyacım var.
  • Metrobüs çok bozmuş ben size söyleyeyim bugün binmek için sinir krizi geçiriyordu Avcılar'da insanlar.. :(
  • Ayrıca da hani bayramdı herkes gitmişti? Bayram bayram kimsenin güya olmadığı İstanbul'da yaşanan trafiğin bir açıklaması olmalı diye düşünüyorum.
  • O değil de bir ihtimal İstanbul trafiğine bile çözüm bulunabilir de Üsküdar'ın halini hiç iyi görmüyorum..
  • Bu resimdekiler benim kızlara aldığım ufak tefek bayram şeyleri. Onları bile özene bezene paketledim Neden çünkü benim arkadaşım olmak ayrıcalıktır. :D 
  • Herkese iyi bir bayramlar dilerim.. :D 
  • Applesodaa İstanbul'dan canlı bildirdi sayın okurlar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.