19 Ekim 2012

Zaman çok yok, ya geç kalırsan?

Sevmek bir erdem miydi? Öyle derlerdi değil mi?
Demesinler. Kimse de kimseyi sevmesin. Ya da seven gelip bana söylemesin.
Şimdi asıl soru şu sen birini seviyorsun bu tamam. 
Onu deli gibi kıskanıyorsun, bunu belli de ediyorsun.
İstiyorsun da, ortam da durumlar da müsait. 
E be kardeşim o zaman sorarım sana: "Gelip bunu bana anlatacağına neden ona anlatmıyorsun??"

Sevdiğini söylemekten neden korkar insan? Hem zaten korkunun ecele faydası yok olgusu hepimizce biliniyorken sevdiğini söyleyememek.. Sevdiğinizi söylemekten korkmayın. 
Onu kaybetmekten korkun.
Şu üç günlük dünya "Seviyorum ama gururum var." demek için çok kısa.. 
Ben herşeye geç kalmaktan korkarken siz nasıl hala sevdiğinizi söylemekten korkabiliyorsunuz ki??

Bu yazının şarkısı merhume Amy'den geliyor. You Know I'm No Good.

Not: Resimde "Ben iyi değilim. Sen iyi değilsin ve bu iyi." yazıyor.

Notun Notu: Sayende stres sahibi oldum Merve...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.