18 Ekim 2012

Geçmiyor günler :)

  • Bu resimdeki leopar desenli kadın benim. Her ne kadar leopar desenin l'sini bile sevmesemde alışveriş deyince aynen böyle eller kollar havaya.. Hobaa.. :)
  • Dün Beşiktaş'ta yeni bir çantacı keşfettim hem çok uygun, hem de çok güzel çantaları var.. Ama yerini söylemem sonra hepiniz oraya gidersiniz. O kadar da kıskanç bir insanım..
  • Canım, ciğerim müstakbel eltim Serapcım haftasonu için kahvaltı planı yapmış. Ama şimdi nasıl da sevilmez ki bu kız? Al böyle sev sev sev... :)
  • Kızların hediyelerini aldım. Sonra da oturdum paketledim. Bu duruma Eliçe'nin yorumu; "Benim için bu kadar uğraşan bir arkadaşım olsa, paketin içi boş da olsa olur." oldu. Bundan sonra sadece paket hediye etmeyi düşünüyorum. :)
  • Bir süpriz hazırlayınca da hemen vermek istiyorum, sabırsızlanıyorum.. Şimdi geçmiyor günler.. Güneş doğmuyor gecelerime.. Nasıl olacak bu yarın??
  • Ayrıca o kadar süprizlerin insanıyım ki sevdiceğimin yılbaşı hediyelerinin bile planı şimdiden hazır.. :) Ayrıca kızlarınkiler bile hazır.. :) Nasıl da güzel bir insanım ben.. :D
  • Tabii bütün bunlardan sonra bende doğum günüm için bir süpriz bekliyorum artık Gamze Hanım'a duyurulur.. :)
  • Doğum günüm için önceden hediyelerimi seçiyorum. Sonra "Off, sana ne alcam ben yaa??" diye soran talihsize burdan buyur diye gösteriyorum.. :) Fenayım.. 
  • Sabahları severdim eskiden.. Eskidendi çok eskiden.. Ne zaman ki ilkokuldan en sevmediğim ikoncan çakması kızlarda benim durağa gelmeye başladı, sabahların da tadı kaçtı..
  • Bugünün şarkısı olarak size bunu armağan ediyorum.. Ben kahve içmeye gidiyorum.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.