16 Ekim 2012

Hayat Güzeldir..

  • Böyle bir filmde vardı değil mi? Ben izlemedim gerçi ama güzel diyorlardı. 
  • Hayat hep zor, hep zor da ama güzel yanları da var değil mi? Var var biliyorum. Mesela sevdiğimin geldiği akşamlar var ki anlatılamayacak kadar güzel..
  • Ha, bir de mesela Beren Saat'in ağlaması var.. Allahım ağlarken bir kadın bu kadar mı çirkin olur?? Lohusa falan görse ağlamasını sütten kesilir mazallah..
  • Yeni bir huy edindim. İş yerinde çalışırken artık eski dizileri açıp dinliyorum. Müzik dinlesem bir süre sonra başım ağrıyor. Dinlemesem de canım sıkılıyor. Yabancı dizi dinleyemiyorum çünkü konuşulanları anlamıyorum. Bende açıp açıp eski dizileri dinliyorum. :)
  • Bir de kızıyorum bazılarına.. Mesela böyle birbirini seven insanların arasına girenler varya onlara falan nasıl kızıyorum belli değil. Sinir oluyorum..
  • Annem sevdiceğimle tanışmıştı. Şimdi annemi sevdiceğimin annesi ve teyzesi ile tanıştıracağım. Bayram sonrası bizim evde ilginç olaylar olacak..
  • Evde fazladan iki tane çekyatımız var. Benim gerizekalı teyzem yeni koltuk takımı alınca onları bize yollamış hangi akla hizmetse?? Bizde bir ihtiyaç sahibine verelim diyoruz ama lakin benim salak babam koltuklara derinden bağlandı.. Bir de tutmuş bana bu çekyatlar giderse sende bu evden gidersin diyor. Beni bir çekyatla beraber tutan gerizekalılara benim zaten tahammülüm yok giderim.
  • Ay yani demem o ki; babamı galiba reddedicem..
  • Of içim sıkıldı. Nerde kaldı bu akşam??

4 yorum:

  1. bu aralar pek bi sinirlisin sakin ol diyemicem desem bi faydası olmaz olma bencede:D bende pek bi gerginim sinirden çatlıcam o derece tabak bardak kırsam geçermi acaba:\diye düşünüyorum o derece:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bilmiyorum elif ya geçecekse kırayım bende hani yani :D konuşmak istersen mail at ben dinlerim seni :D

      Sil
  2. teşekkür ederim canım :)kırmak hiçde geri kırdıklarımı toplamak zorunda olacagım için ben onu yapamıyorum:D öyle büyük bi sıkıntı yokda canım iş konusunda stres oluyorum geriyolar insanlara güleryüzlü davranmakda dertmiş onu farkettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru güleryüzlü davranışları kendi istedikleri yere çekiyorlar sonra :(

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.