19 Ekim 2012

Yine yeni bir gün :)

  • Şu tren benim olsun olsun... :) Burası neredeyse ben oraya gitmek istiyorum! İstiyorum!
  • Bugün artık süprizimizi gerçekleştirme vakti geldi.. Hediyelerimiz hazır, ben hazırım, Gamze hazır.. Gelsin akşam. :) Belki sizle doğum gününden bir kare paylaşırım sonra. :)
  • Çikolataya "çukulata" diyen insanlar çok itici... Azalarak yok olun lütfen..
  • Adele'nin Set Fire To The Rain şarkısıyla bozdum kafayı. Şimdi b*kunu çıkarana kadar bunu dinlemezsem olmaz olamaz.. :)
  • Bu sabah otobüste bir çocuk beni kesiyordu. Hayır dönüyorum arkamı, bakmıyorum ama bakışlarını sırtımda hissettim yani.. "Bana bakma benim yarim var." diyemedim o kalabalıkta ama tshirte bastırıp giycem artıkın..
  • Bu akşam kek yapcam çayını alan gelsin bir de çay yapamam. :) Silikon kek kalıbı aldım. Bakalım nasıl pişirecek, meraktayım..
  • Siz bilmezsiniz ama bilenler bilir yemek yapmak benim ikinci aşkım.. İlki sevdiceğim tabi ki. :) Yemek yapmayı çok seviyorum.. İlerde bir gün bir cafem olacak hissediyorum. :)
  • Bir arkadaşım evlendirme programına katıldı. Bende mecbur oturup izlemek zorunda kaldım. Arkadaşımın çıktığı yer dışında program çok sıkıcı geldi bana. Nasıl izliyorlar bunu her gün oturup anlamıyorum..
  • Size Ezgi'nin Günlüğü'nden şu parçayı armağan edip ufaktan ufaktan kaçıyorum. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.