17 Ekim 2012

Günaydın Türkiye :)

Sabahın ilk ışıklarını arkada bırakmış olsak da biliyorum ki hala çoğunuz uyumakta.. 
Hatta popişinizde pireler uçuşuyor itiraf edin. :)
Evet neşeli mi neşeliyim bugün.. 
Ruh halimde öyle değişken ki ben bile kendime sahip olamıyorum bu konuda.. :)
Tabii bütün bu gülümsemelerde sevdiceğimin ve bayram haftasında tatilimin 10 gün olmasının da etkisi büyük inkar etmeyelim.. :)
Bu sabah hepinizde sevgili Avril'den My Happy Ending şarkısını armağan ediyorum. 
Akşama Beşiktaş çıkarması var. Kızlara doğum günü hediyesi almak için çantacıları talan edeceğimden ben ve emir erlerim (sissy ve  miss Eliçe) Beşiktaş çarşıları dar diyeceğiz. :)

Not: Bana bakma benim yarim var. ;)

8 yorum:

  1. günaydın tatlı insan:D radyoda duyduğum bi şarkı vardı aramaktan bi hal oldum buldum sonunda eski bi şarkıymış "titiyo-come along"bende sana gelsin..ben dinlerken kendimi yollara vurasım gelıyo:D

    YanıtlaSil
  2. :) ay teşekkür ederim canım benim
    dur bakalım ben ne hissedicem dinlerken :D

    YanıtlaSil
  3. rica ederim:D dinledikten sonra hislerini alalım takipçilerin olarak merak ediyoruz dicem ama hayalet modunda herkes:D

    YanıtlaSil
  4. ne takipçisi hangi takipçi göremedim ben :)

    YanıtlaSil
  5. bende göremiyorum:D varda yokmular,yoksa gerçekten yoklar mı?:D en saçma cümlemi kurdum galiba tarihi an:D

    YanıtlaSil
  6. olsun canım ben seni anladım :D
    var da yoklar istatistikler öyle diyor yani :D

    YanıtlaSil
  7. gerçi böyle iyi ben konuşurum konuşmazsın kimse:)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.