5 Ekim 2012

Annem ne diyor?

Sevgili anneciğim ne zaman beni arasa hep aynı şeyleri söylüyor..

Haftaiçi sabah on civarı..
Annem: Nerdesin?
Ben: Nerde olabilirim anne allasen işteyim.
Annem: Hımm tamam. Ne yapıyorsun?
Ben: Çayda çıra oynayacak halim yok ya anne ya çalışıyorum işte. Ne istiyorsun?


Haftaiçi akşam altı civarı..
Annem: Çıktın mı?
Ben: Yok ben altı buçukta çıkıyorum ya.
Annem: Hımm. Ben belki erken çıkmışsındır dedim.
Ben: Hı hı. Şirket de benim zaten..

Ben herhangi biryerdeyken arkaşlarımla.. (Kendisine gidilecek yer önceden söylenmiştir.)
Annem: Nerdesin?
Ben: Anne evden çıkmadan söyledim ya işte ....'ya gideceğiz diye.
Annem: Tamam. Ben belki geziyorsundur dedim.
Ben: Tamam anne.

Hayır bir insan hep mi aynı şeyleri sorar yahu.. İşteyken arar nerdesin. İşteyim arar ne yapıyorsun... Söyletme beni diyorum söyletme anne... Ah anne ah!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.