3 Ekim 2012

İçimde bir heyecan var.. :)

  • Bugün hatta dün geceden itibaren nedense içimde bir heyecan var ne anlatabiliyorum. Ne de ne olduğunu anlayabiliyorum..
  • Bu saat oldu hala uyanmayan bir sevgilim var nerelere gideyim bilmiyorum.
  • Sabahtan beri feysbukta paylaşılan meyvelerin anlamlarını düşünüyordum ki sonunda aydınladım. Meme kanserine karşı yeni kampanya imiş. Yakında erkekler bize misilmeme yapacaklar yine bu konuda.
  • İş yerinde sıkıntıdan bayılacağım ve de midemde dolanan ağrının da buna büyük bir katkısı var eminim.
  • Sinirim tepeme çıkıyor zaman zaman.. İşte ne yaparsın kimse düşünmüyor sınırı nerede çekmeliyim diye ya bir cıvıklık ya bir soğukluk.. Bazı insanlar çok dengesiz..
  • Bu ay tutumlu kız olacağım. Çalışmalarım devam etmekte konuyla ilgili..
  • Kuzenim düğünü için elbise aldım ben sonunda hemde 30 TL'ye.. Kadıköy sokakları candır, canandır.. 
  • Saati 6:30'a kurup kalkmayan ve her on dakikada bir o saatin çalmasına göz yuman kuzenimini yarın sabah soğuk suyla uyandırcağım.. :D Zalimim..
  • Applesodaa ofisten canlı bildirdi sayın seyirciler.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.