8 Ekim 2012

Good morning everybody! :)

  • Bu resmi sabahın çok erken saaatlerinde gelip de blogumu ziyaret edenlere armağan ediyorum. :)
  • Çok hızlı bir iş toplantısıyla başladık güne bu beklenen birşeydi. Ancak boğazımın ağrıyor olması bugün için beklediğim birşey değildi.. :( Ben hasta oldum galiba...
  • Haftasonu oldukça canlı ve güzel geçti benim için.. Hep eskiye yönelik görüşmeler oldu. Üniversitedeki ev arkadaşlarımla Eminönü senin Beşiktaş benim gezdik. Sonraki gün ise eski iş arkadaşlarımla görüşme şansı buldum. Güzeldi canım. :)
  • Buraya böyle çokça kocaman kalpler gelecek. Onlar da haftasonumu daha da güzelleştiren sevgilim için... 
  • Benim sevgilim ben her inek gördüğümde "Yaşasın Milka İnekleri!" diye çığlıklar attığımdan bana kocaman kocaman Milka çikolataları alıp gelecek kadar centilmen bir yakışıklı.. :)
  • "..... erkekle olmaz." klişesine bir tane de ben eklemek istiyorum. "Soğan yemeyen erkekle olmaz." :) Yani ben olamazmışım. Biz o kadar romantik bir çiftiz ki ne zaman dışarda akşam yemeği yesek içinde hep soğan oluyor. :) Hayır sonra misafirliğe falan gidiyoruz, ayıp oluyor. :) Ama olsun böyle seviyoruz birbirimizi.. :)
  • Ahşap boyama yapmaya karar verdim. Eskiden merakım vardı ama ahşapla özellikle ilgilenmemiştim. Takı tasarımı ve ebru yapımından da hevesimi aldığıma göre bütün ilgi ve alakamı ahşaplara vermeye karar verdim. Ancak bir kurs bulamadım henüz. Bulan bana da haber etsin. Ben ahşap boyamak istiyorum!
  • Ahşapdan da bir süre sonra sıkılacağım çok bariz olduğundan daha sonra dikiş-nakış denemeye karar verdim. Yaşasın yaratıcılık aşkı! :)
  • Merlin'in sarkık donu adına bugün ne kadar da kasvetli bir gün... 
  • Aplesodaa. Ofis. 2012.
Not: "Melin'in sarkık donu." deyimi Harry Potter serisinde geçiyordu. Ne kadar da güzel bir nidâ. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.