20 Ekim 2012

Tatlı cumartesi :)


  • Dün çok geç yatsam da bu sabah çok erken kalksam da bugün çok güzel bir gündü. :) Zaten sevdiceğimin olduğu yer her daim güzeldir. :)
  • O kadar çok sarıldık ki, üzerimde kokusu var şimdi ve ben o kokuyu aldıkça daha da bir mutlu oluyorum.. Evet, çok aşığım her yanımdan akıyor değil mi? Maşaallah deyin çabuk!
  • Birtakım oldukça gereksiz insanların ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum.. Bu genç yaşımda katil olmak da istemiyorum. Varın, gidin öte durun benden.. Sinirleniyorum..
  • Kardeşceğizim ney kursuna başladı bugün. En ucuz neyin ikiyüzelli TL olması dolayısıyla da kurstan sonra iş aramaya başlamış. Üzülüyorum bu kızın haline. Nerede olmadık iş orada o. :)
  • Dün dayım tutturdu hadi seni köye götüreyim, bana çorba yaparsın diye. Yok diyorum gelmem ben. E bana kim çorba yapacak diyor. Vicdan azabı gibisin dayı!
  • Çok başım ağrıdı hadi ben yemek yemeye gidiyorum.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.