18 Ekim 2012

Sevmekse...

 
Hissedersin bazen bilirsin kaderini. Bazen de kaderini seçmek istersin. 
Seversin birini, sonsuzluğa onunla uzanmak istersin.. 
Ne zaman ki bir cümlede "sonsuz" ile "sevmek" yan yana gelse inanamam onun gerçek olduğuna. Çünkü her zaman önce "Sonsuza dek seni seveceğim." diyenler gider.. 
Sonra da "Hep senin yanındayım." diyenler.. Sen sonsuza dek sevme beni. Bende sonsuza dek sevmeyeceğim ki zaten seni. Ömrümce seveceğim. 
Nefes aldıkça seveceğim.. Ben yaşadıkça bu yeryüzü üstünde seni seveceğim.. 
Sözler verme bana. Tutamazsın incinirim. Bende sözler vermeyeceğim. 
Ne zaman ki aklıma bir söz vermek gelse, dilimin ucuna geleni yutup susacağım. O içimden geçeni, ben yapacağım. Senin için sözler vermeyeceğim ama senin için herşeyi yapacağım..
 Sonsuzluk varsın olmasın, hep yanımda olamazsın da zaten.. 
Ama yanımda olduğun her anı güzel ve değerli kılarsın.. Yanımda geçireceğin her saniyeyi bir mucizeye bedel kılarsın.. Nefes aldıkça kalbin benim için çarparsa, ben zaten başka dilek dilemem.. Ömrünce sev beni.. Ömrüm oldukça ben hep seveceğim seni...

Sevdiğime...

Bu yazıya bu şarkı anlam bakımından iyi gider.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.