30 Ekim 2012

İş başa düşünce...

  • Bayramın sona ermesine oldukça memnunum. Yorulmuştum trafikten.. Sevdiceğimin de uzaklarda olması demekti bayram. Bitti gitti çok şükür.
  • Ben birilerini hiç aramazsam onlar da beni aramıyor, bir işleri düşene kadar bana. Niye böyle yapıyorsunuz bir işiniz olmadan da arasanız beni. Hep ben mi arayacağım?
  • Sissy'nin doğum günü şerefine yaptığımız Kadıköy çıkartmasında Cafe Nayino ve Çaykur Çay Evi de duraklarımız arasındaydı. Cafe Nayino'yu pek bir sevdim. Birazcık sıkışık bir mekan merdivenlerden ötürü ama çalan memleketimin müziği ne de olsa.. Çaykur Çay Evi'ni ise geniş ve ferah bir mekana sahip olmasına rağmen pek sevmedim. Sadece çay var. İnsan orada çayın yanında iyi gider diye pasta, kurabiye satışı falan da yapar değil mi? Hayır, kâr edin diye söylüyorum da siz bilirsiniz canım.
  • Halen daha ahşap boyama işlerine başlayamamışken ben kız kardeşim çoktan ney kursuna başladı bile. Benim neyim eksik he??!
  • Yazacak birşey bulamıyorum. Çalışacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.