10 Ekim 2012

Küçük Şeyler :)

  • Resim; "Bugün güzel görünüyorsun." diyor. :) Bu resimler sabahları beni mutlu ediyor. Hasta olabilirim ama ben her gün güzelim şekerim.. :) Bu bendeki kendini beğenmişlik de bizim kızları hasta ediyor. :)
  • Kendini beğenmişlik demişken, aslında öyle çok güzel birisi falan değilim. Ama kendimi severim şimdi eğri oturup, doğru konuşalım. :) Tabii ben sürekli kızlara "Ben dünya güzeliyim kızım!!" dediğim için illahlah ettiler onlar orası da ayrı mevzu.. :)
  • Dün akşam çook kalabalık bir aile yemeği yedik. Tabii tek püf noktası şuydu ki aslında ben kan bağı olarak o aileden değilim. Ancak sevdiceğimin ailesi öyle sıcakkanlı ki kendimi hiç yabancı gibi hissetmedim. Herkesle beraber güldüm, konuştum, çok eğlendim. :)
  • Asıl merak ettiğim sevdiceğim de eninde sonunda benim ailemin kalan kısmıyla tanışmak için bize yemeğe gelcek. Bakalım o zaman neler olacak.. :)
  • Ben şimdi bu ipod nanolardan almak istiyorum. Ama o ilk çıkan uzun ince zarif olan modelinden istiyorum. Lakin hiçbir sitede bulamadım. Ama ben ondan istiyorum!!!
  • Akşam yatağa yatınca aklımda hep aynı söz dönüp duruyor.. "Aman sabahlar olmasın.." Geceler ne kadar uzasa da doymadım doyamadım uyumaya ben..
  • Dün yine internetten alışveriş yaptım. Hani şu Yedi Kocalı Hürmüz filminde geçen söze geliyor olay, "Tavuk götü tövbe tutar mı ayol?" sözü.. Duramadım aldım, tamam hadi onu ordan almasam yine çıkıp dışarıdan alacaktım da bugünde Koton indirimini görünce kendimden geçtim, zor tuttum kendimi.. Neyse indirim kuponlarım da bitti artık. Dünkü hırka da yine bedavaya geldi bu arada.. :) 
  • Havayı iki gündür bir ayrı seviyorum.. Böyle soğuk olsun, buz gibi ama hava kapalı olmasın.. İçime bir karamsarlık çöküyor o zaman... 
  • Leoparlı şalımı kaybettim galiba.. İki gündür yastayım... 
  • Şimdi çayla simit iyi gider. Ben gidiyorum.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.