15 Ekim 2012

Bu sabah bir umut var içimde...

  • Aslında çoktan umutları tükettik de her yeni gün yeni bir macera işte.. Bugün biraz gerginim yine deseydim daha doğru olurdu.. Demeyeyim yine umutsuzluk yansımasın her yere..
  • Haftasonu için herkes ayrı ayrı plan yaptığından bir sonraki haftasonu için şimdiden kabuslar yaşamaya başladım. Ne yapacağım nereye yetişeceğim hiç bilmiyorum.. :(
  • Bu haftasonum da ayrıca kötüydü. Haftasonlarını da sevmiyorum artık. Hep bir yalnızlık, birbaşınalık..
  • Kız kardeşimin haftanın yedi günü eve saat onbirden önce gelmemesi sebebiyle sonuçta annem isyan bayraklarını çekti ve evde sıkıyönetim ilan edildi... 
  • Bu sabah yine Eliçe'nin altıya kurduğu saatin on dakikada bir çalmasıyla uyandım.. Gel gör beni beni, sabah sabah sinirim zıpladı yine..
  • Bu sabah içimde evde bir bardak sıcak çayla kahvaltı etme hevesi vardı. Ancak evde annem kış saati uygulamasına geçtiğinden olmadı... Erkenden yemiş içmişler..
  • O kadar berbat hissediyorum ki.. Her yanımdan akıyor hissettiklerim..
  • Her ne kadar benim için pek güzel bir güne başlangıç olmasa da resmi mutlulukla dolu koydum ki sizin gününüz güzel geçsin...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.