31 Ekim 2012

Good morning everybody :)

  • Yine yeni bir güne yatağımdan ayrılmak istemeyerek uyansamda güne hızlı başladım canlarım.
  • On dakika erken kalkmak çok şey değiştirirmiş insan hayatında öğrendim. O nemrut mendebur kızları durakta görmüyorum, trafiğe takılmıyorum ve de en önemlisi durakta otobüs beklemiyorum ben gittiğimde otobüs orada oluyor. :D Daha ne ister bir insan?
  • Günün motivasyonu olsun kızçelerime benden diye de bu resmi seçtim. Hepimiz güzeliz evelallah. :D
  • "Bir kız topuklu ayakkabı giyebildiği için bile bir erkekten daha üstündür." diye feminist bir söz vardı. Feminist değilim ama söz doğru şimdi Allah için. Bunu iki gündür topuklu botlarla etrafta fink atan Applesodaa söylüyor. :)
  • Sevgili eltimcim Serap ve de sevdiceği Uğur'la dün canlı müziğe gittik. Uğur'u henüz aile içinde nasıl sıfatlandıracağımı bilmediğimden o sadece Uğur şimdilik. Neyse efendim "Yörük Çadırı" adındaki bu mekan Çamlıca'da burnumun dibinde olduğu halde ben ilk kez gittim. Niyeyse bende burnumun dibindeki yerleri gezmemek gibi bir algı var ama gel tee bilmem nereye gidelim desen bir dakika düşünmem bile. Nasıl bir acayipsem artık?? Konunun anafikrini toplarsam; mekan güzeldi, sıcak çikolata güzeldi, müzik güzeldi. :D E daha ne olsun??
  • Sevdiceğim, aşkım, bitanem, herşeyime de çok şükür kavuştum. Allah'ım sen ayırma yarebbim..
  • Herkes iş başına hadi naş. :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.