9 Ekim 2012

Küçük Şeyler :)

  • Gtalk'dan Kübra'ya "Kahve yapacağım içiyor musun?" diye sorup, "İçicem." cevabını aldığımda "Zift iç. Sen yaparken hiç bana soruyor musun!!" diye trip atabilecek kapasitede bir insanım ben.. :)
  • Akşam karşı yatağımda uyuyan kuzenimin nefes almadığını düşündüğümde "Uyuyor musun?" dedim. "Yok, ne oldu?" dedi. "Hiç nefes almıyormuşsun gibi geldi." dedim. O da bana; "O zaman ne uyuyor musun diyorsun. İnsan bir ölüyor musun der!!" dedi. Hadi ben uyku sersemiyim, jetonlarım köşeli de bu kızın neyi var hiç bilmiyorum. Sanki ölmüş olsan cevap verebileceksin bana.. :D Ahaha! Ailecek manyağız biz..
  • Dün gece yine ileride doğuracağım çocuklara geldi konu. Ben biliyorum benim oğlum olursa o Bruno reklamındaki gibi olacak. "İlgi çek bakıym!" Ay tosunum benim yaa... :)
  • Şimdi benim boğazım iyice bir şişti. Ayrıca halsizim ve karnımda filler tepişiyormuş gibi bir his veren karın ağrısına da sahibim. Ay ben nasıl ayakta duruyorum hala bilemedim..
  • Hep bir doğumgünü var. Hayır bıktım ama artık aaa.. Benim de doğum günüm gelsin artık.. Ben de bir yaş daha büyüyeceğim. Şimdi biraz düşündüm de gelmese de olur. 22 nasıl bir sayıdır yahu?? "Kaç yaşındasın?", "22"... Hayattan soğudum..
  • Kızkardeşim zaman zaman çok çirkef olabiliyor. O zaman annemlerin küçükken söylediği "Onu çingenelerden aldık." yalanına bir başka inanıyorum..
  • Akşama sevdiceğim, annesi, yengesi ve bendeniz sevdiceğimin teyzesine yemeğe gideceğiz. Biz kocaman bir aileyiz. :)
  • Annemin sabah kahvaltı hazırlarken herkesi uyandırmak gibi bir huyu var. Tamam anladık sen uyandın da bırak da biz uyuyalım değil mi?
  • Ayrıca annemin sofra kaldırıldıktan sonra "Mutfağı hemen toplayın." şeklinde yaptığı baskının yanında Hitler'in yaptıkları devede kulak kalır.
  • Ne kadar da sevecen bir ailem var benim.. :)
  • Resimde "Tüm ihtiyacınız aşk." diyor. Acaba benim hastalığa da iyi gelir mi ki? Akşam sevdiceğim gelsin de test edelim. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.